🌞 Summer Sale / popust 15-18% 🌞

Pogoji

§ 1 Osnovne uredbe

(1) Naslednji pogoji veljajo za vse pogodbe med IS Development s.r.o., Třída práce 42, 79201 Bruntál, CZ - v nadaljevanju ponudnik - in naročnik, ki www.xoffroad.world na spletni strani zapre. Če ni drugače dogovorjeno, je vpletanje lastnih pogojev stranke izključeno.

(2) Potrošnik v smislu naslednjih predpisov je vsaka fizična oseba, ki sklene pravni posel za namen, ki ga ni mogoče pripisati niti poslovnemu niti neodvisnemu. poklicna dejavnost. Podjetnik je vsaka fizična ali pravna oseba ali pravna družba, ki sklepa pravni posel pri opravljanju svoje samostojne poklicne ali gospodarske dejavnosti.

(3) Jezik pogodbe je nemščina. Celotno besedilo pogodbe ni shranjeno v ponudbi. Pred oddajo naročila preko sistema spletna – košarica se lahko pogodbeni podatki natisnejo z uporabo funkcije tiskanja v brskalniku ali shranjene elektronsko. Po prejemu naročila ponujene podatke o naročilu, podatke, ki jih zahteva zakon za sklepanje pogodb na daljavo in Splošni pogoji poslovanja. se ponovno pošljejo stranki po e-pošti.

Če se zahteve za ponudbe, na primer po telefonu, posredujejo prodajalcu po e-pošti, pisno ali prek integriranega obrazca za zahtevek na spletnem mestu, stranka prejme vse pogodbene podatke v kontekst zavezujoče ponudbe, poslane po e-pošti, ki jo lahko stranka natisne ali shrani v elektronski obliki.

§ 2 pogodbe

Predmet pogodbe je prodaja blaga. Podrobnosti, predvsem bistvene lastnosti blaga so navedene v opisu artikla in dodatnih informacijah na spletni strani.

§ 3 Sklenitev pogodbe

(1) Opisi izdelkov ponudnika na internetu niso zavezujoči in niso zavezujoča ponudba za sklenitev pogodbe.

(2) Kupec lahko odda zavezujočo nakupno ponudbo (naročilo) v sistemu Online - Make shopping cart. Nakup blaga, namenjenega dajanju v "nakupovalno košarico". Stranka prek ustrezen gumb v navigacijski vrstici, da prikličete "nakupovalno košarico" in nato kadar koli spremenite. Po klicu strani "Blagajna" in vnosu osebnih podatkov ter pogojev plačila in dostave podatki o naročilu so končno ponovno prikazani na strani s povzetkom naročila. Pred pošiljanjem naročila ima kupec tukaj možnost, da ponovno preveri vse podrobnosti, da jih spremeni (tudi z uporabo "hrbtne strani" internetni brskalnik) ali prekličete nakup. Z oddajo naročila preko »pay it order« kupec poda zavezujočo ponudbo. Kupec prejme samodejno elektronsko sporočilo o prejemu naročila, ki ne vodi do sklenitve pogodbe.

(3) Sprejem ponudbe (in s tem pogodbe) se izvede bodisi s pisno potrditvijo (npr. e-pošta), s katero kupec potrdi blago obdelavo naročila. oz dostavo ali z dostavo blaga. Če kupec v 2 dneh nima potrditve naročila ali obvestila o odpremi ali blaga nima, ni več vezan na svoje naročilo. Po potrebi že storitve bo v tem primeru takoj povrnjen.

(4) od kupca zahteva nakup blaga ali posamezne ponudbe izven spletnega sistema nakupovalne košarice, na primer po telefonu, poslano po e-pošti, pisno ali prek vključeni v obrazec za povpraševanje prodajalca na spletnem mestu, za kupca niso zavezujoči. Dobavitelj v ta namen kupcu predloži zavezujočo ponudbo v pisni obliki (npr. po elektronski pošti), ki jo lahko sprejme v 5 dneh od stranke.

(5) Zaključek naročila in oddaja vseh potrebnih informacij v zvezi s končno pogodbo je delno avtomatizirana po elektronski pošti. Stranka mora torej zagotoviti, da instrument, ki ga je položil, ponujeni e-poštni naslov je pravilen, sprejem e-pošte je tehnično zagotovljen in ga še posebej ne preprečujejo filtri za neželeno pošto.

§ 4 Cene, Stroški pošiljanja

(1) Navedbe v ustreznih ponudbenih cenah in stroških pošiljanja so končne cene. Vključujejo vse komponente cene, vključno z vsemi veljavnimi davki.

(2) Stroški pošiljanja niso vključeni v nakupno ceno. Ste na strani "Plačilo in pošiljanje" na klic, se poročajo ločeno med postopkom naročila in jih je treba plačati dodatno s strani stranke, razen če je obljubljena dostava s stroški pošiljanja.

(3) Stranka prejme račun z DDV.

§ 5 Pogoji plačila in pošiljanja

(1) Za pogoje plačila in pošiljanja se pozanimajte po e-pošti.

(2) Če v posameznem plačilu ni navedeno drugače, plačilni zahtevki iz zaključene pogodbe takoj zapadejo v plačilo.

(3) Če član, ki ga je imenoval izdelek stranke, v nasprotju s pričakovanji ni na voljo kljub takojšnji sklenitvi ustrezne transakcije zavarovanja dobavitelja zaradi razlogov, ki presegajo stranka bo nemudoma obveščena o nerazpoložljivosti in nemudoma povrnjena vsa že opravljena plačila v primeru umika.

(4) Za potrošnike je zakonsko urejeno, da tveganje nenamerne izgube in nenamernega poslabšanja prodanega med pošiljanjem do dostave blaga preide na kupca, ne glede na to ali je pošiljka zavarovana ali nezavarovana.

Če je naročnik podjetnik, dobavo in odpremo opravi na lastno odgovornost.

§ 6 Stroški vračila pri uveljavljanju pravice do preklica

V primeru uveljavljanja veljavne potrošnikove zakonske pravice do odstopa od pogodbe na daljavo je dogovorjeno, da mora stranka kriti stroške vračila, če vrnjena cena ne presega znesek 40 eur ali če je po višji ceni stvar, ki jo lahko kupci vrnejo ali pogodbeno dogovorjeno delno plačilo v trenutku preklica še ni opravljeno, razen če je blago dostavljeno. ni naročeno. V vseh ostalih primerih stroške vračila krije dobavitelj. Pri vračilih bomo kupnino vrnili v 14 dneh po prejemu brezhibnega blaga.

§ 7 Pridržek, pridržek lastninske pravice

(1) Zastavno pravico, ki jo stranka uveljavlja samo, če gre za terjatev iz istega pogodbenega razmerja.

(2) Blago ostane do celotnega plačila kupnine s strani prodajalca.

(3) Če je stranka podjetnik, velja tudi naslednje:

a) Prodajalec obdrži lastninsko pravico na blagu do popolne poravnave vseh terjatev iz naslova tekočega poslovnega razmerja. Pred prenosom lastninske pravice na blagu je zastava oz iz varnostnih razlogov ni dovoljeno.

b) Stranka lahko blago proda naprej v okviru običajnega poslovanja. V tem primeru nam odstopi vse terjatve v višini računa, ki izhajajo iz nadaljnje prodaje, do katere je sprejemanje nalog od prodajalcev. Stranka je pooblaščena tudi za izterjavo dolga. V kolikor redno izpolnjuje svoje plačilne obveznosti, si ponudnik pridržuje pravico, da dolg izterja sam.

c) Pri povezovanju in mešanju blaga pridobi prodajalec solastništvo novega artikla v sorazmerju fakturirane vrednosti rezerviranega blaga z ostalimi takrat obdelanimi artikli. obdelave.

d) Dobavitelj se zavezuje, da bo na zahtevo kupca sprostil varščine, do katerih je upravičen, v kolikor iztržljiva vrednost zavarovanja pri prodajalcu presega zavarovano terjatev za več kot 10 %. Izbira vrednostnih papirjev, ki se sprostijo, je v pristojnosti ponudnika.

§ 8 Garancija

(1) Zakonske določbe.

(2) Ker potrošnika prosimo, da takoj ob dostavi preveri popolnost blaga, očitne napake in poškodbe ter o reklamacijah prodajalca in pošiljatelja čim prej obvesti stranka. Stranka ne upošteva, to ne vpliva na zakonske garancijske zahtevke.

(3) Če je stranka podjetnik, z odstopanjem od odstavka 1:

a) izraz kakovost blaga samo lastne informacije s strani ponudnika in opis izdelka proizvajalca po dogovoru, vendar brez drugih oglasov, promocij in javnih izjav s strani proizvajalec.

b) Kupec je dolžan blago pregledati takoj in z ustrezno pozornostjo na kakovostna in količinska odstopanja ter očitne napake v 7 dneh od prevzema blaga od prodajalca. pisno, za varovanje roka zadošča pravočasno pošiljanje. To velja tudi za pozneje odkrite skrite napake. V primeru kršitve preiskave in opomina je uveljavljanje garancijskih zahtevkov izključeno.

c) V primeru napak prodajalec po lastni izbiri poskrbi za popravilo ali zamenjavo. Če popravilo dvakrat ne uspe, lahko stranka zahteva znižanje ali po lastni presoji odstopi od pogodbe. V primeru popravila ponudniku ni treba kriti povečanih stroškov, ki nastanejo zaradi pošiljanja blaga v kraj, ki ni kraj izvedbe, pod pogojem, da pošiljka ni v skladu z predvidena uporaba blaga.

d) Garancijska doba je eno leto od datuma dostave. Skrajšana garancijska doba ne velja za prodajalčevo krivdno povzročeno škodo v obliki življenjske poškodbe, okončin ali zdravja ter iz hude malomarnosti ali namerno povzročil škodo ali slabo vero dobavitelja, kot tudi regresne zahtevke v skladu s §§ 478, 479 BGB.

§ 9 Odgovornost

(1) Ponudnik odgovarja vsakokrat neomejeno za škodo, ki nastane zaradi poškodb življenja, okončin ali zdravja, za vse primere naklepa ali hude malomarnosti, goljufivega prikrivanja napako, prevzem garancije za stanje kupljenega artikla, v primeru poškodbe po zakonu o odgovornosti za izdelke in v vseh drugih primerih, ki jih določa zakon.

(2) Če gre za bistvene pogodbene obveznosti, odgovornost ponudnika v primeru manjše malomarnosti do tipične, predvidljive škode. Bistvene pogodbene obveznosti so materialne obveznosti, ki izhajajo iz narave pogodbe in katerih kršitev bi ogrozila namen pogodbe ter obveznosti, ki jih prodajalec nalaga pogodbi do njene vsebine. namen pogodbe, ki sploh omogoča pravilno izvedbo pogodbe in na katerega se stranka lahko redno zanaša.

(3) Odgovornost je izključena v primeru lažjih malomarnih kršitev nepomembnih pogodbenih obveznosti.

(4) Pri trenutnem stanju tehnike ni mogoče zagotoviti, da bo podatkovna komunikacija prek interneta brez napak in/ali vedno na voljo. Ponudnik je odgovoren v obsegu bodisi za stalne neprekinjene razpoložljivosti niti spletnega mesta in tam ponujenih storitev.

§ 10 Veljavno pravo, kraj izvedbe, pristojnost

(1) Velja nemška zakonodaja. Samo za potrošnike, ta izbira prava, če zagotavlja varstvo, ki ga zagotavljajo obvezne določbe prava države običajnega prebivališča potrošnik ni umaknjen (naklonjenost).

(2) opravljanje vseh vidikov poslovanja, kot tudi pristojnost do obstoječega ponudnika je sedež ponudnika, če stranka ni potrošnik, temveč trgovec, pravna oseba. javnopravnih ali javnih posebnih dobrin. Enako velja, če stranka nima splošne jurisdikcije v Nemčiji ali EU ali stalnega ali običajnega prebivališča v času dejanja ni znana. Oblast tudi pokličite sodišče v drugi pravni pristojnosti, ostane nespremenjeno.

(3) Določbe CISG izrecno ne veljajo.

Povezava do platforme ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/